Lek & glass :)

Vi har precis kommit hem från en liten promenix vi stannade på kiosken och Liam lekte i sandlådan där sen gick vi in och köpte oss en varsin pigelin :) Det slank ner fortare än kvickt av lille Liam det haha han ÄLSKAR glass!! :D Sen när vi skulle gå hem så vägrade han sätta sig i vagnen som vanligt skulle stanna kvar han men han var så himmla trött så tillslut fick jag i han i vagenn så vi kunde promenera hemmåt och han sommnade gott i vagen :) Ska snart göra mat men vad? Finns typ ingenting hemma nu Liam har 2 st burkmat hemma nu men han äter ju så sällan det nu så äter ju samma mat som oss men ska handla idag så kanske man gör korv och spagetti det enda som finns hemma men det gör jag ju så ofta men både jag och Liam tycker det är gött så varför inte? Man tager det man haver haha.. Vad ska man handla hem för mat då? Jag är så dålig på att laga mat ska jag säga er tur att det finns viktväktar lådor till mig iaf fasst är såå trött på dom men tur ändå liksom om Liam skulle äta barnmatsburk och jag en låda enkelt att värma bägge 2. lla verkar bli påverkad av det fina vädret vi har nu dom man träffar annars när man är ute och går hejjar knappt annars men nu pratar dom för full om vädret haha coolt men man blir ju gladare av sol det är ju bevisat! Varför får man höstdeprission annars? Tycker hösten kan vara mysig jag men nu vill jag ha vår som det är nu tycker våren är bäst av alla årstider lagomt vart tycker inte om för mkt värme som det kan vara på sommaren men det kan ju vara för att jag alldrig kunnat haft linne eller så när det varit varmt utan jag har döljt mig i svart långärmad även på sommaren :( Men nu ska de bli ändring på det :)


Fick en skål med räkor idag av ett par som bor brevid min mormor fick dom till katten :) Dom tycker ju om honom så mkt eftersom han går jämmt och hälsar på dom han är ju väldigt kärvänlig och ska hälsa på allt o alla många som tycker om Nisse här hehe men han åt bara 3 stycken humm? Annars äter han hur mkt som helst tills han spyr! Måste vara nå gammelräkor. Tog slut på kattmat i morse också så nu vill han ha det men han får äta räkorna istället om han är hungrig ska ju handla sen så :)  Förut när han var inne katt så var han inte rädd för någonting han var ju ut och gick i koppel efter vägarna i stan där det åkte stora lastbilar men han bryde sig inte han brukade åka buss hit till stocka han var helt otrolig presis som en hun d hehe men nu är han lite mera ute katt haha han ska vara ute hela tiden och koppel nja det vill han inte gå i :P

Idag är vi bjuden på mat på stormyra hos fredriks föräldrar fläskfile men jag bantar ju och vill verkligen inte förstöra det nu när jag bara har 2 kilo kvar nu vill jag att vågen visar 55 snart! Så jag sa att fredrik och Liam kan åka dit och äta så kan jag vara hemma och dona lite städa el nå skönt med lite ensam tid också bara tat lungt det gör man ju inte annars då ska man ju passa Liam hela tiden så då får jag tid att dona lite hehe..


Vill vara rik jag tänk om man van 1 mille haha ne men några tusen iaf det skulle inte sitta helt fel ju! Hellr att någon betalade räkningarna denna månad så vi slapp det en enda månad tänk vilkken skillnad det skulle göra hah men det kommer alldrig att hända det är bara dom som redan är rik som vinner pengarna! Ne snart så börjar man förhoppningsvis att jobba och får in några ynka slantar iaf :P


Snart bär det iväg på kryssningen igen som snart ska vara betald :/ humm måste fixa i hop lite pengar!! Ska bli roligt att åka iväg igen älskar kryssningar denna gång ska Johanna med oss hon har alldrig varit med förr så det ska bli roligt :P Det blir jag Anna och Johanna som åker iväg i juni :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0