Dumma internet!

Det funkar fan alldrig nu förtiden blir så less!!

Tycker så synd om Liam nu :( Han tycker inte alls om dagis längre han blir helt hysterisk när han måste gå & lägga sej för då vet han att han måste till dagis när han vaknar. Försöker prata med honom i den mån han förstår men det är inte lätt när han är så hysterisk det kommer blir bättre sen kankse för då kommer han inte vara där varje dag som han är nu! & jag förstår att han är rädd att bli lämnad ensam med folk han inte känner även om fröknarna är hur bra & snäll som helst! Men han känner dom inte & det är ju läskigt när mamma går så klart! Idag vart han hysterisk när jag gick det är såå hemskt att se också hade han varit lessen när han skulle äta där :( Jag sa åt honom nu ikväll att mamma måsta gå & att vi ska vinka till varandra i fönstret när mamma måste åka men han säger bara neej men men han måste ju lära sej! Men så hemskt det känns när han är så uppriven antar att dom flesta är det när dom inskolas för det är så mkt som är nytt & dom är ju inte van att man lämnar dom till någon dom inte känner..

Måste in till Hudik i morgon igen! Ska försöka hinna medans Liam är på dagis! Undra om det blir nå Måsen i helgen ( hoppas) :)

På Torsdag ska jag få jobba igen på min favorit avdelning också hehe gla jag vart när dom ringde även fasst det bara är en kväll :( Men bättre än inget iaf :)

nee nu ska jag titta på tvn.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tindra är precis likadan när det gäller dagis hon bara stårvrålar och skriker nej och vill absolut inte... t.om blivit svårt att lämna henne hos farmor och farfar nu vilket är jättajobbigt men det kommer nog gå bra till slut!

2008-08-29 @ 08:16:32
Postat av: Kråkan

Klart vi ska hälsa på Måsen :)

2008-08-30 @ 13:01:40
Postat av: Sofie

Rebecka: Ja det är hemskt :( Ja hoppas det blir bättre snart! Har du någon logg?



Kråkan: Klart vi ska hälsa på Måsen ikväll :P

2008-08-30 @ 14:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0