Lördag

Jaha då var det Lördag igen fasst för mej känns det som Söndag eftersom jag ska upp & jobba i morgon :) Ingen riktig helg med andra ord eftersom Fredrik jobbade idag :/ Blir tokig nu blandar i hop dagarna det är ju på Tisdag Liam ska på inskolningen & inte på Måndag så jag har lagt mej ledig på fel dag men men det får la bli som det blir!!

Idag har jag & Liam testat yterliga en sak ur hans matbok som jag fick av svärmor mat för barn heter den & den är väldifgt bra :) Vi gjorde negerbollar fasst det kan man ju utan recept men ändå ;) Fasst dom vart inte goda för jag tog fiberhavregyn istället för vanlig havregryn (hade inte vanligt) Har gjort 3 recept i den nu tekakorna,godiset & nunegerbollarna om man får säga så ;P

Satt & läste lite bloggar nyss och såg nått på en blogg som heter fotosmycke det var alltså ett halsband med ingraverat foto på i olika former :) Så jag beställde ett till Fredrik typ vad ska man säga vad heter dom dära smyckerna? Krigsbricka haha heter det så? Aja men ni kankse fattar också med en bild på Liam då :) Så hoppas det blir fint adresen är fotosmycke.se om jag inte mins fel..

Nu väntar vi på att Fredrik ska komma hem med lite gotta hehe :) Usha vad jag stoppat i mej idag är mätt fasst ändå skulle jag kuna äta en pizza haha gorde vofflor på eftermiddagen idag Liam tycker det är gotta han, jag tycker det är mera som en efterätt haha men men..

Nee ha en bra Lördagskväll!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0