Regn

Vaknade ca 9 i morse av att Liam grinade så klev upp & såg att det regnade & jag som har haft vagnen ute hela natten ut & hämmta in den som var dy blöt haha usha men vi har hunnit med mkt idag fasst klockan inte är så mkt ännu jag har städat & diskat & tvättat sen har vi gjort eget godis & nu lagar jag mat medans Liam sover förmiddagsluren :)

Kollade på säng åt Liam igår kväll på ikea hittade en ganska fin säng fasst jag vet inte ännu många börjar ju vid 1/6 år med vanlig säng el ja en mindre vanlig säng finns ju växa sängar också men dom är dyrare så jag vet inte men den sängen vi kollade på kunde han ha typ i 6år ändå så och det var inte växa säng el (utdragssäng) Men jag var jätte sugen på att köpa en säng ur ellos en säng som var som en bil har ni sett den? racing säng tror jag den heter kan ha varit i halens också haha men iaf så var den ganska stor så det blir ju bättre kankse om vi köper en mindre säng så får han plats med mera leksaker :) Men vi får se men sängen var ganska billig 680kr tror jag men då ska det vara madrass också då & dom går väll på en ca 300kr aja men iaf så aåg jag på familljeliv att det var många som hade köpt just den sängen & var super nöjd den men jag vet inte än tycker ni den var fin? Jag har sett finare men den kankse duger! & det var ju ett bra pris på den :)

Nee nu ska jag äta lite mat :) Snart kommer mamma & hämtar Alma för pappa skulle gå med henne & Ragge till Åsböle usha jag skulle vägra det i detta  väder haha :P Tur att han vill gå me henne! Bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0