Trött

Jag är trött steg upp 05:15 i morse & ska göra det i morgon också blää!! & Jag sov inge bra i natt heller somnade sent för Fredrik & Liam kom hem kl 10 på kvällen sen skulle Fredrik tydligen åka till Hudik med några kompisar så jag fick natta Liam & han somnade inte han låg & sjöng & hade sej haha & Alma skällde & morrade åt någonting ute usha läskigt sen gnällde hon & var orolig så inte mkt sömn där men dommnade efter ett tag iaf men vaknade vid 3 sen halv 4 i morse då Fredrik kom hem sen skulle jag ju iupp om en timme typ haha så ja är ganska trött nu!! Men men..

Idag har Fredrik & Liam varit till en stuga här på Stocka som hans kompis föräldrar äger tror jag han har ju också barn som är lika gammal som Liam Ebba heter hon så Liam är allderles in love nu haha han har lekt med henne nu några dagar & ska även i morgon då dom kommer hit sen åker dom hem till Gävle där dom bor nu, Men iaf så var dom dit idag & grilla medans ja var med mamma & mormor och fikade orkade inte följa med efterdom jag är såå trött haha men sen kom dom hem & Liam hade somnat han vaknade inte hur mkt man än bärde honom så vi la honom vid vid halv 7 haha så tidigt har han alldrig lagt sej förut tror jag så får se om han sover hela natten men han vaknar nog tidigt i morgon. Han var helt slut han hade busat så himmla mkt me Ebba haha gofisen min!!  Tog hem leksaker åt honom idag som jag fick av en på jobbet då vart han gla hehe :) 

Nu är Fredrik & köper godis ska bli gott men jag bantar ju fyfan det går inte fattar inte vad som hänt?? Synd ag som trode jag kunde hålla vikten men det går inte jag kommer nog att gå upp allting igen tyvär :( Iaf om jag inte skärper mej på Måndag nu vecka nya tag så låer det varje vecka men funkar det inte denna gång så ja hej feta Sofie igen :(

Nee duchen nu innan gotta.

Jag vill ha fasst jobb!!!!! Någon som ger bort ett fast jobb till mej :P 


Kommentarer
Postat av: Molly

Det blir en tjänst ledig på min avd i feb. Men dom tar uskor i första hand

2008-08-09 @ 19:44:29
URL: http://susanne82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0