Ärta i näsan.

Idag när Liam åt Lunch på dagis så råkade han nysa så det fastnade en ärta i näsan på honom. :( Dagis personalen fick ut det mesta, Men dom vågade inte lägga honom så han fick sova middag utifall det var någon bit kvar. Tur det! Men sen efter ettt tag när dom hade kollat riktigt så fick han sova. :) Han är vaken nu. Vaknade när jag kom hem! Han fick en liten Julklapp av Lillemor som jag jobbar med idag. En massa choklad tomtar & annat gott. :) Jätte snäll hon!

Imorgon blir det nog stan för oss & Stormyra såklart. Liam var där ikväll också. Han ville inte åka därifrån. Neo kommer ju hem i morgon också. :) El hem & hem Han bor ju i Skara nu. Men hem till sin mormor & morfar då! Då blir Liam glá! På Söndag ska Liam dit & Baka kakor med Neo. :) Måste skriva här att jag ska till Farmor & Farfar i morgon & hjälpa dom & byta gardiner. Annars glömmer jag bort det! Läser ju här varjedag om jag fått kommentarer! :)

Nee nu ska jag kika vad Liam & Alma gör! Gokväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0