Ett tag sen.

Har inte orkar bloggat något dessa dagar. Har inte haft tid kankse man ska säga. Julen har varit bra! Mkt julklappar. Särskilt till Liam. Hans rum är överfullt av leksaker & jag får ingen ordning på någonting. Kartonger fulla vardagsrumet som jag inte haft tid att ta ut.. Dax att ta tag i det kanske.

Igår var jag,Johanna,Anna ut på krogen. Var väll som vanligt. Det är ju inte så roligt folk som är ute på Agust precis! Men på Stath är det nästan värre ändå! Var på förfest här på Stocka först innan vi for in. Syrran hämtade oss i Hudik vid 2. Var så skönt att komma hem.

Idag har vi varit på Stan. Rea. :) Hittade några saker men dock inget på rea då. Typiskt! Hade behöft ett par jeans men alla är för små i midjan nu! Har gått upp så mkt nu! efter nyår är det ändring på kosten kan jag löva! Liam var som ett vildjur i stan så det var väll mindre rolgt. Men han kan ju inte alltid vara snäll. :P

Nu känner jag mej inte allt för pigg. Tror jag börjar bli sjuk! :( Hoppas inte. I morgon blir det jobb igen. Fasst börjar sen så det är ok.

Nu ska ja röjja undan lite! Bye bye...

Kommentarer
Postat av: Madde

roligt att träffa er igår :)



och nej du e inte stor !!!

2008-12-26 @ 19:12:58
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madde

kika i min blogg =) du har fått en utmärkelse av mig =)

2008-12-26 @ 20:59:09
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0