Fixat.

Nu har Bemmaningen fixat så jag står som bokad alla dagar jag inte ska jobba denna månad efterdom jag inte får tjäna mera nu. är redan över 90 tim nu! Inte bra! Men nu är det jätte skönt nästan som ett schema eftersom jag har bokade dagar framöver & lediga dagar. :) Vet precis att jag kommer vara ledig lör & sön! Det var länge sen! Vill så gärna gå ut & festa! Har inte kunnat det efetsom antagligen har jag jobbat söndagen om jag varit ledig på lördagen.

Nån som flöjer?

Det måste ha avrit nått djur här utanför inatt. Det ligger fullt med grenar överallt & våran träkatt som vi hade som prydnad utanför är helt söndertugga. & det är inte Alma heller för hon har inte varit utanför staketet. Läskigt!

Idag ska jag & Liam till stan. :) Synd att det är så halt ute idag! Vad ska ni gö idag då?

Kommentarer
Postat av: ennasus

Ja vi går på august

2008-12-17 @ 10:05:14
Postat av: Anonym

Alltid massa läskiga saker på bergstigen :O skoja... Undra vad det var för djur? Råddjur?



Vad skoj, jag hade gärna hakat på, men pengarna räcker inte till...



Ja, uscha, halt idag... Hoppas snön inte smälter bort nu! :(



Hoppas ni får det bra i stan!

2008-12-17 @ 10:24:11
Postat av: Snoj

Vem har skrivit komentarerna? Det står ju inga namn:(

2008-12-17 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0