Fort.

Gud vad tiden går fort! Jag tyckte jag nyss lämnade Liam på dagis, Ändå var det 08.30. Skumt! Jag har iaf lämnat in en uppgift & gjort lite till. Skönt att ha det gjort! Fasst min lärare kollar alldrig på min sida. Hon har inte läst det jag lämnat in. :( Hoppas det inte blivit nått fel bara! Har hunnit med att sätta upp lite tomtar också. :) & varit ut på en långis med Alma. :D

Imorgon är både jag & Liam lediga. Skulle vait in till Hudik på H&M. Min ögonbrynspenna är HELT slut! :( Paniiik. Så måste väll dit i möra då. Jag är lite osäker på vilka vi ska ge julklappar till på Lisams dagis. Vi hade tänkt första till hans frökar ju. 4st. Men sen kom jag på att man kanske ska ge till Åsa också som har varit där & jobbat mkt.? & till städBarbro. Många som gav till henne ocskå hörde jag. & Liam gillar ju henne så mkt. :) Sen såg jag även en som jag ointe visste jobba där längre. Har sett henne där i flera dagar nu så läre även köpa till henne då! :) Får köpa 3st till paket då. Blir det nått över så får jag ge det till nån annan bara! Ingen big deal....

Nu ska jag göra some kaffe. Kaffe tåren är den bästa av alla jordiska drycker! Hohoho.. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Alex/Seb

varför ska du ge julklappar till dagis lärarna? Det är det ingen som gör på det här dagiset

2008-12-16 @ 13:10:29
Postat av: BosseH

kom jag fort?

2008-12-16 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0