Home.

Kom precis hem & det är ingen hemma! :( Liam läre ju lägga sej nu för länge sen. Men det är ju lördag så det är väll OK. Idag var det ridande Lucier på jobbet. Dom kom ett gäng på hästar & sjöng lite & git runt utanför entren. Det var fint!

Nu ä det väll snart bara att tänka på sängen för min del. Börjar 7.30 i morgon. Usha. Hatar tidiga mornar! Gissar att jag iinte har kommit i säng förens klockan är 3 inatt. Jag var ju vaken länge i går & sov länge i morse. Jaja ingen ide att lägga sej om man inte är trött! Blir bara värre då ju. Man vänder & vrider på sej bara. Jag sitter alltid uppe tills jag blir trött. :)

Nu ska jag skicka iväg ett sms till Älskling & fråga vart dom håller hus? Liam kan väll inte slita sig från Farmor & farfar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0