Hudik.

Yes, Idag var jag & Liam in till stan igen. Köpte mera juklappar till Liam. & Inte lite heller! Vi var in på Lekstugan & där hittade han ett stort leksakskök i från Obh Nordica. Han vägrade att gå därifrån! Jag lovar att jag försökte. Han bara sparkade & slog på mig haha. Sen tänkte jag ähh jag kan köpa det åt honom. Hade ju ändå tänkt köpt ett kök. Han älskar ju att hålla på med sånt Men han fattade ju inte att jag köpte det eftersom han fortsatte att sparkas när jag skulle betala haha.. Tur det. :D Köpte nå småplock också på Dollar. På Öb köpte jag mera till dagisfröknarna så jag är säker på att alla får som jobbarjobbat där på den avdelningen Även vikarierna tycker jag ska få! Fasst jag får ju inga paket från jobbet för att jag är vikare men ändå! Tycker att jobbar man på ett ställa ska väll alla inom personalen få! Man jobbar ju där liksom. Jag tycker iaf så!

Mamma har nyss varit här & druckigt glögg. Nu ska jag plocka ihop lite granna.. Liam drar ju fram som ett yrväder med alla leksaker Haha.. Blir mkt plockande! Kansek att Johanna kommer sen. Hoppas! Jag har så trökigt!

I morgon ska vi förmodligen åka till syrran. Ska lämna en massa julklappar. Hinner inte sen för då jobbar jag ju nästan varje dag fram tills Julaftonen.. Skulle vilja sätta upp julgranen ikväll. Tidigt kanske. Men som sakt när fan ska man hinna annars då? Har paket här fulla golvet & fulla gaderoberna! Vill bara lägga allting nu under granen. Mysigt & fint det ju! Men Liam kan ju inte låta bli paketen! :( Han har edan öppnat ett halft. & Inte var det till honom paketet var heller, Utan till pappa.. :)

Nu ska jag prata med syrran på Msn.. Byebye!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag slår vad om att de va fredrik som sa åt liam att öppna de :D han sa ju alltid åt mej att öppna alla då vi va små så.. :D

2008-12-18 @ 19:08:46
Postat av: Sofie

Haha! JA. Det skulle inte förvåna mej Haha!

2008-12-18 @ 20:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0