Huvudvärk!

Usha, jga har haft huvudvärk i flera dagar nu. Det hjälps inte att jag tar alvedon heller. Jobbigt! Man blir inte på sitt bästa humör då. & Orkar inte göra någonting!

Snart kommer syrran m fam hit & äter kex & ost & annat gött. Men dom blir inte så länge eftersom Sebastian måste hem & sova. Liam blir nog vaken länge ikväll så han får titta på fyrverkerierna. Han skulle nog tyckta det var roligt att se & det är ju bara nyårsafton 1 gång per år så. Fasst undra om han orkar vara vaken så länge? Han sover iaf en sväng nu innan vi ska äta lite pajj. :) Liam & Fredrik ska åka till via en sväng vid kl 7 ikväll. Pluss att dom ska hämta Johanna & Tibbe i Hudik först. Dom ville ha chafför dit. Dom ska till Tony & Kickan som bor i Via nu. Men jag orkar verkligen inte åka iväg ikväll men min huvudvärk! Tyvär!! :( Men kan ju vara skönt att vara hemma någon nyårsafton också ju! Förut har vi alltid varit hos syrran & christer & sen i Via hos någon. Men detta nyår ska jag vara hemma! Har ingen ork alls idag. Hoppas inte Liam blir borta allt för länge bara! Det vill jag inte. Han tycker ju det är roligt att hälsa på hos folk. Men kan ju bli lite jobbigt om klockan blir allt för mkt. Vi får se när dom kommer hem! Jag vill ju inte sitta hemma själv vid 12 slaget precis. Men så länge får dom bara inte vara borta. Haha. Det orkar nog inte LIam heller!

Efter nyår ska jag komma ugång med Viktväktrarna igen! Men jag glömde ju bort att fylla kylen & frysen med nyttigheter! Pluss att vi ska iväg & äta hos Fredriks farmor i Hudik. Så det får bli någon dag framöver jag börjar iaf! Blir så mkt bjudningar vid sånna hära dagar. Men men..

Hoppas ni får ett Gott nytt år allesamman! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0