Ingen rubrik!

Vad gör man i brist på annat? Joo bloggar! Jag som skulle tvätta idag. Men det kan jag likagärna göra ikväll. Bättre att bara ta det lungt när man har lite ensamtid. fasst måste säga att det är en väldig tråkig ensam tid ändå! Men snart kommer Johanna & vi ska hämta Liam på dagis. Sen fara till Harmånger. :)

Igår köpte jag en ny vinterjacka. På H&M. Men den var inte den snyggaste jag har sett i mina dagar & desutom var det en barnjacka. Storlek 164, Men ändå stor som ett hus! Ser så enormt tjock ut i den så det är något hemskt! Men den är varm & skön & det är huvudsaken. :) Det var även rea på den så fick den för bara 199kr. :) HA! Rena kaper ju! :) Jag vill även ha en kappa. Men dom är väll lite kalla att ha nu? Har ju en jacka som är typ som en kappmodell men den är så kall. pluss att knappen på fickan har lossnat! :(

Måste in till Hudik igen någon dag & fortsätta med Julklapparna! Känns som det kommer gå fort nu fram tills julafton & jag jobbar så mkt denna månad så det vore väldigt skönt att ha det gjort! :) Liam kommer få leksaker i överflöd! & Han som redan har överflöd med leksaker haha... Men vad gör det? Bättre med för mkt än för lite. & Lite nytt är alltid roligt ju! :D Men nu ska vi köpa lite nya kläder åt honom också. Man kan ju inte bara få hårda paket jämmt heller. :P Undra vad jag ska köpa till Fredrik? Jag tror jag vet men ändå inte. Humm svårt det dära ju! Några tips.?

Jag vill tapetsera om nu!! & byta golv. Men vad är det för ide när man hyr? Usha vill ha hus! Men det är ändå trivsamt på ett litet sätt här ändå. :) Är ju inte trångt här änn så länge iaf. :)

Ja, neee. hörrinini. Nu ska jag väll ta & kika mig i spegeln! Kanske skulle jag ta & dra plattågen genom mitt hår! Ett tröll är vad jag ser ut som just nu! Men roligt det å. Bye bye...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja en månadshyra av hans garage

2008-12-01 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0