Måndag.

Usha vilken hemskt natt det varit! Jag har inte sovit många timmar inte. :( La oss rätt sent. Sen kunde jag inte sova men somna tillslut iaf. Vaknade vid 03 & hörde massa ljud utanför. Usha är så mörkrädd jag! Men lykades somna om iaf efter ett tag. Sen har jag sovit jätte oroligt. Vaknat tyi 1 gång i tim. Också har jag drömt att jag sov över. & inte hinner med Liam på dagis. Jaja när klockan ringde fatatde jag inte så mkt. men klev upp iaf & fia frulle. :) Liam fick sova en stund till han innan jag väckte honom. När han hade klivit upp fick han fil & flingor med mosad banan i. :) Det tycker han är gott! Sen öppnade han sibna kalendrar idag med. Det var roligt det. Storkillen min! :D Har nyss varit ute på en morgon promenad med Alma. Snöade så härligt men nu tror jag det slutade igen! :( varför kan det inte komma mkt snö nu då? Så man kan åka skoter.? Jaja snön kommer väll till våren istället som alltid & det suger!

Såg att jag hade fått min tandläkaräkning i Fredags. fasst jag hämtade den nu haha.. 600spänn för en undersökning. *MORR* Bara att betala & se glá ut helt enkelt! I morgon kommer jag att beställa en ny räkning som kommer att vara mkt dyrare! Åhh jag vill inte dit!! Bara att tänka på ljudet på borren får mig att rysa & visst fan kostar bedövning etra va? Jag har för mig Fredrik körde utan bara för att det var så dyrt! & Jag som måste ha 2-3 st sprutor innan det tar. HJÄLP! Jaja kosta vad det kosta vill. Jag tänker då alldrig i mitt liv borra utan bedövning!

Nu kom snön tebax sen jag. härligt! Vad ska ni göra idag? Jag ska nog bara sitta här. Kanske köra igång en maskin med tvätt. & Bjuda mamma på kaffe. Vi får se helt enkelt! Längtar efter Liam nu! Vi som varit ledig i 4 dagar. Känns så ovant nu måste jag säga usha! <3 Mitt  hjärta! :)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

vad mysigt : ) jag är väldigt sugen på en promenix, men vet inte riktigt... har ont i ena örat, rädd att det håller på att bli öroninfektion(???)... mysigt att det kommit lite snö iaf :)

2008-12-01 @ 11:40:18
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0