Morron.

Dödstrött är jag nu! Vill sova mera. Vart så sent i går innan jag somnade. :( Har nog bara sovit 3-4 tim inatt. Jobbigt! Börjar kl 7 idag. Störig tid att börja på! Men det funar det också. Jag slutar kl 4 & det är också en ganska jobbigt tid att sluta på! Blir så lång dag. I morgon ska man upp igen! Huga. Tacka vet jag kvällsturerna.

Idag är det ju andra advent också. Nu kommer det gå fort till julafton. Liam är som tokig i julklapparna som jag har i gaderoben. :) Roligt detta året ju när han förstår vad juklappar är för något. :)

Såg ni Britney spears dokumentären i går? Måste vara pissjobbigt att så så mkt folk runt om kring sig hela tiden!! Skulle alldrig klara det. Stakkars jänta!

Nepp.. Nu ska jag kika på Familjeliv! Ha en bra dag! Bye bye...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ich bin eine deutsch freundin. Ich rede deine blogg. Ich heisse Krato. Do kan maine blogg gelesen.

Ciao

2008-12-07 @ 18:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0