Nyår?

Ja, Här skjuts det fyrverkerier för fullt & klockan är 12 på natten. är det någon som tror att det är nyårsafton idag kanske.? Verkar som det! Tur att inte Liam vaknar iaf. :)

Idag har vi varit ute på förmiddagen & åkt kälke med Liam. Tog med först hunden Ragge i skogen. Sen Alma. Åkte med Liam i några backar i skogen. Det tyckte han var skit kul! Hehe. Sen for vi & hjälpte mamma att sätta upp en lampa. Sen vidare in mot Hudiksvall för att handla lite mat & annat gott. Åkte hem & gjorde middag. Ungstekt falukorv med mos. Efterätt vart det också. Först glass. Ben & Jerry´s chesskake el vad den hette. Skit god! Sen lite senare på kvällen kom Johanna & vi käkade pajj & drack lite kaffe. Sen när hon hade farit hem så försökte jag lägga in lite nya bilder på Familjeliv, Som vanligt funkar det inte! Fattar inte vad som är fel. Det är ju inte bara här på bloggen det inte funkar. Måste vara nått fel på datorn. Jobbigt är det iaf. & Tråkigt bli det för er läsare att alldrig få se några bilder. :( Men jag kan inte göra så mkt ju!

Vad ska man göra i morgon? Fredrik ska vara i Garget. Det är såå tråkigt! Jag ska iaf ringa till Tandläkaren & kollade vilken dag jag skulle vara där. Japp, Jag är en riktig slarv majja. Tappar bort allting! Tandläkartider & viktiga papper av alla slag! Plugga måste jag även göra! Synd att jag inte fattar något just nu! Städa skulle också vara bra att göra! Ok, Rätt mkt vart det ändå att göra i morgon när jag tänkte efter!

Börjar bli så trångt här hemma nu! tycker väggarna krymper. Vill ha hus NU! Varför kan man inte vinna en massa pengar för? Det skulle vara så underbart ju! Varför vinne rjag alldrig nått? Jag har så otur i spel ju! :( Men det är nog inte så många som har tur i just spel kanske, Men något kunde man väll få vinna då? Jaja.. Kanske man har turen på sin sida & man vinner en rejäl kosing någon gång i livet! Min högvinst var att få Liam. :) & Det är jag otroligt glad över iaf! Han är bäst i världen! Det var det BÄSTA vi kunde göra! fattar inte vad jag skulle göra utan dej? Va? Vad gjorde vi innan du kom? Usha vad tråkigt vi hade det då. haha. Nee att skaffa honom var det BÄSTA BÄSTA BÄSTA vi någonsin gjort! Min lillskrutt. <3 <3 <3 <3

Nepp, Nu ska jag inte sitta här längre! Ska väll börja tänka på refrängen. Börjar bli sent! Så byebye för ikväll.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Här har dom oxå börjat med dessa jävla raketer! hela husen skakar där dom drar igång! tur att barnen sover iaf!!

Vet hur du känner med att väggarna krymper känns så här hemma med med alla dessa julklappar som gjorde lägenheten mindre automatiskt!!!

hoppas allt är bra!!!

2008-12-29 @ 18:09:09
URL: http://baravi2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0