Nyponsoppa.

Nu har jag kommit hem. :) Sitter här & dricker Nyponsoppa. :) Det är sååå gott när den är riktigt kall! Liam vaknade så klart när jag kom hem. Det gör han alltid när jag jobbar kvällar. Han ställer in sig på att vakna då! & Han somnar alldrig om. Kan vara lite jobbigt! Men ändå så mysigt att få träffa honom efter en lång kväll på jobbet! :) Just nu sitter han i sängen & är sur för att jag inte sitter där på golvet med honom Men jag satt där en stund när jag kom hem. Men är så hungrig så jag måsta fika nått. Ska strax gå dit igen & läsa för honom en stund. :)

Idag har jag jobbat med snälla Tina! :) Hon är verkligen KANON att jobba med! Imorgon jobbar vi också tesammans. Går så bra att jobba när man får vara med någon man trivs att jobba med! :) Var meningen att jag skulle jobba delad tur på Lördag men fick byta med Eva så jag jobbar Fredag dag i stället på en annan avdelning! :) Hatar att jobba delad tur! Får inte träffa Liam nått på heladagen el kvällen! :( Känns jobbigt! Men det funkar ju! Fasst nu var det av helt andra orsaker!..

Jaha, Samma i morgon igen då! Dagis. Ut med Alma & sen åka & jobba! Måste fixa hundvakt också! Jag tror det är hög tid för Alma att lära sig vara hemma några timmar nu! Men min mamma tycker ju så himmla synd om henne! Men jag tror det blir ännu mera sydare om henne om hon inte skulle klara av att vara ensam någon timme då hon verkligen måste det! Men men.. Iof har hon väll varit ensam nångång. Men då har det väll varit högst 1 timme.

Nu ska jag läsa för Liam sen plugga lite! God natt säger jag då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0