Rubrik?

Usha, Försökte att plugga idag men det går inte! Så svårt. Fattar inte hur jag ska göra riktigt! Tänk om man hade gjort detta tidigare på gymnasiet tex. SKÖNT!

Har så tråkigt just nu! Fredrik är fortfarande igargaet. Har inget att göra just nu. Städa skulle jag gjirt för 2a gg idag. Men jag orkar inte göra det nu. Är trött..

Ska passa på att skriva ett STORT grattis till Emma & Joel som ska bli föräldrar i sommar. :) Alla lycko önskningar till er nu!

Nu ska jag kika på tvn en sväng! bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Tack vännen! :D



Jag önskar med att man hade pluggat klart i gymnasiet! :/

2008-12-30 @ 11:58:29
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0