Smäller för fullt.

Japp, Här skjuter dom för fullt nu. Tur att Alma inte är rädd för fyrverkerier. Hon bryr sej knappt bara lyssnar lite & tittar upp på mig. Men jag sitter här som vanligt & inte visar att jag bryr mej. Allting är som vanligt liksom fasst dom skjuter för fullt. Man ska ju absolut inte dallta med dom. Då blir dom bara orolig när dom ser att något är på gång liksom. Fasst nu la  hon sig under databorde. Humm det brukar hon alldrig göra ju! Kanske börjar bli lite skrajj ändå. Man får ju tänka en tanke på dom stakars djuren som är skit rädda just nu! Som Ragge tex han är så otroligt rädd! Han bara skakar & flämtar Det är riktigt synd om honom! Just ja, Min katt är ju ute nu. Kanske ska ropa på honom. Men antagligen är han inne hos min mormor som vanligt.

Jag & Alma är allderles ensam hemma nu. Skönt på ett vis bar det inte bli nå länge till. Jag saknar min Liam på engång! Är en riktig hönsmamma jag! Usha blir orolig för minsta lilla. Men så är det när man älskar någon så mkt! Man blir väldigt nojjig då liksom.

Hoppas att 2009 blir ett bra år! Kan ju skriva lite saker som jag hoppas sker under detta år. Hoppas dessa önskningar slår in bara!

*Fredrik får sitt jobb tebax.
*vi skaffar syskon till Liam.
*Jag får jobba mkt/Får fasst jobb
*Alla ska må bra!
*Jag ska sköta maten & röra på mig mkt.
*umgås mera med vännerna.
*Vinna pengar.

 Man kan ju hoppas att det slår in iaf. :) Men mkt ligger ju på en själv som sakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0