Spel.

Ja, Nu är man hemma Har hunit med mkt idag. Jag, Liam 6 Johanna var som sakt till Harmånger. Kikade på e affär där sen åt vi tacos :) Gött! Sen åkte vi hem hit & drack kaffe. Sen när Johanna hade farit hem så kom mamma & mormor iht & drack glögg. :) Japp, Det vart glögg idag igen. Haha..

Igår spelade vi på Keno men inte fan van vi något inte! :( Är ju medlem på svensaspel nu & det är jätte roligt att spela men jag måste erkänna att det är svårt att sluta. Så lätt liksom & bara köpa lotter el Kenpo el nått annat & föra över från banken. Lite dumt kankse. Men som tur är har jag en veckobudget så jag får inte föra äöver mera änn 100kr/veckan. :)  Finns ju dom som spelar för flera tusen om dagen. Usha det skulle jag inte kunna göra! Men det är klar. Det blir som ett beroende. Spelade lite på skraplotter också. Man kan vinna en 10 ibland. Har faktiskt vunnit 50kr en gång på triss haha inte mera. Det är ju som värsta högvinsten ju! Nee man blir bara lurad på pengar ju! :( Men ändå finns drömmen om att vinna några miljoner där! Men det kommer ju alldrig att hända. Hur många sånna lotter finns det igentligen i världen? 1 skulle jag tro. Ganska svårt att få just den då! Men plötsligt händer det. :P Som dom säger...

Fredrik är i Garaget han. Tråkigt! & Nu är denna dagen snart slut igen. Då ska man genomgå kanske ännu en sömnlös natt. :( Hoppas att det INTE blir så inatt igen. Nu ska jag ta på Liam sin jamiss.

Go kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0