Stan.

Jag & Liam drog iväg in till Hudik efter dagis idag. Tänkte att vi skulle kika lite efter dom sista julklapparna. Hittade till Farmor & Farfar någon prydnadsak. Ingen aning vad dom vill ha. Dom har ju allting också. & Så klart kom jag hem med ännu flera juklappar till Liam. Humm.. Ja, Jag vet att jag inte skulle köpa flera men köpte bara 1 liten sak & det var ett instrument. En saxofon hehe. En leksakssaxofon såklart. Kan vara kul att gå runt & blåsa & spela på. Hehe.. Köpte även en hjälm till honom som han ska ha på dagis. Letade ju efter beg men idag när vi kollade på babyproffsen så hittade jag hjälm där för 300spänn så jag slog till. :) Men jag fick inte prova den på honom för han vart så arg. Men personalen sa att den var ställbar så den passar nog. :) Tänkte prova när vi kom hem också med usha vad sinnig han blev! Sinnig var han också när vi var inne på Prix för att handla lite. Jag frågade honom om han ville åka karusellen som finns där men nej det skulle han inte göra. Han är ju rädd för sånna. Förutom på marknaden då. Men iaf så när vi skulle gå ut så skulle han kolla på den & det fick han en stund. Sen ville han åka i den & jag skulle lyfta upp honom men då skrek han som en ganlning. Tog ner honom då ksulle han upp i den & sådära höll vi på tills jag trötnade. Hela vägen ut fick jag dra i honom med händerna fulla av matkassar. Han la sej raklång på backen & grina & skrek. Inte lätt! Fick in honom i bilen tillslut. Han la ju sej även mitt emellan dörrarna in till affären. Usha tur att jag han släpa upp honom annars hade han nog blivit klämd där. Nu är han iaf glá. :)

Skulle träffa Fredrik igaraget men det var ingen Fredrik där. Ringde & ringde men inget svar. Var på hans jobb för att kolla om bilen var där men jag såg den inte. Sen var hans mobil avstängd då ålte vi ner till garaget & kollade om han var där men det var han inte. Då for vi hem! Han ringer väll kanske snart & förklarar sig. :) Han har haft möte med Ams idag om stämpling. Var flera föräldrar på dagis som måsta gå på sånt idag hörde jag. Många som blir arbetslös nu. :( Tragiskt! Men tur att han får ut ganska mkt i stämpling iaf. Sen tjänar han ju pengar i garaget också så. :) Tur det.. Han pratade även med dom om hur det är om man får föräldrarpenning. & Då fick man ut mera. Humm knepigt. Jaja.. Kan ju vara bra att veta den dagen man bestämmer sej för ett till barn. :) Vill så gärna nu vi. Får se hur det blir med allting! Allting går så snabbt. Fredrik ville vänta tills han hade haft info med Ams. Humm? Nu är den dagen förbi. Jag vet inte om jag är redo ändå. El, Jo. Men usha ja får lite panik! Vi får helt enkelt se hur det blir. Känns så osäkert men ändå inte. Det kommer ju att vända denna finanskrisen också. & som chefen sa så får han nog teba jobbet snart! Men ändå vill man ha dom dära garantierna på papper typ.Jaja..

Vad händer ikväll?

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Märks att Liam snart är 2år och trotsig hihi.. Sötungen hihi xD men förstår om det kan vara lite jobbigt :/





Jobbigt när Freddan alltid slår av mobilen :O Jag skulle bli tokig på Joel ja haha...





Tycker ni ska slå till och skaffa er en liten till <3





Kramiis

2008-12-10 @ 11:24:52
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0