Tjohopp..

Japp då var det kvällen helt plötsligt. Nyss var det tidig morgon. Har ju som sakt jobbat hela dagen. Sen efter det åkte jag hem & hämtade Liam,Fredrik & Alma & For till mamma & pappa. Fikade lite där sen for vi hem igen. :) Jag & Liam har tagit ett långt bad medans Fredrik & Alma var ute på promenixen. Nu är jag trött som attans men jag anar att jag blir hur pigg som helst & inte kan sova sen & det vore katastrof! Jag måste verkligen sova nu. Annars somnar jag nog på jobbet i morgon.

I morgon ska jag ringa löne! Ska ha mera i lön så är det bara! Får andra ska även jag ha! Punkt slut. Jag måste även skicka in en massa papper. Men jag drar på det hela tiden. Kommer nog alldrig att göra det. Det är till A-kassan. Orkar nog inte tjaffsa med dom nått mera om pengar. Lika bra & skänka dom pengarna för dom dagarna jag var arbetslös. Det är ju det dom syftar på. Så dumt att låta dom vinna. Men skickar jag in papperet för 3e gången så måste jag skicka in ett samma papper nästa vecka igen så jag orkar inte. Dom  får väll ta mina pengar då! Men va får man för tack för det? Hatar Ams & hela skiten. & Jag är nog inte ensam om det. Right?

På Tisdag ska jag nog kanske fara in till Hudik & fixa dom sista juklapparna så är det ur världen. Kommer sluta med att jag har köpt flera till Liam. Men det får jag inte göra nu. För han har redan 11 paket redan från oss alltså. Haha & fredrik ska köpa ännu mera åt honom. Jag har ju köpt det mesta så han ville köpa lite kläder. & Det är ju faktiskt bra. :) Måste komma ihåg att lämna in önskelistan till hans Farmor & Farfar. Mest av allt behöver han en hjälm som han kan ha på dagis då det är halt! Dom är ju så dyra nya & även beg. La bud på en gammal inte så snygg hjälm på Tradera för 1 kr. men den kom upp över 50 kr. Känns onödigt att bjuda mera då när det inte vare en fin hjälm! Han får önska sig det i Julklapp istället. :) Han får nog mera än en hjälm. Dupplo skulle vara behövligt! Han har bara några enstaka bitar här hemma.

Försökte knäppa julkort i går. vart väll så dära. min kamera är skit dålig & då menar jag DÅLIG! Den är ju gammal. Blir bara suddiga bilder. Också la jag en ful filt på soffan & en stor knepig lyckta brevid & en gammal fårskinnspäls! Vart såå ful bakrund! Varför ska jag alltid förstöra alla kort med en massa trams för? Tell me pleas..?? Nee men huvudsaken är väll att Liam & Alma vart bra & det var dom & dom var så duktiga så! Fick ett bra ensam kort på Alma också med tomteluva. Haha så söt! Ska framkalla korten snart! Men det kommer jag alldrig att göra om jag känner mej själv! När ska jag ha tid med det då? Tisdag kanske. Men jag måste ju plugga någongång också. Humm.. Jaja...

Har klippt Liam ikväll. Men bara lite. Annars blir det pottfrisyr igen. Iof ser han ut som Håkan i sunes jul då & då är han väldigt söt!! :) Gooofiis!

I morgon är det dagis da igen & jag tror han längtar! :)  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja den bilden vart ju riktigt bra! =D

2008-12-08 @ 16:34:55
Postat av: Emma Viklund

åå, vilken fin bild :)

2008-12-08 @ 18:07:13
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/
Postat av: Bosse

Får jag var med på julkortet?

2008-12-08 @ 21:36:56
Postat av: Bosse

Får jag vara med på julkortet också??

2008-12-08 @ 21:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0