Trött

Jag blev så trött när jag läste ur Eik boken så jag måsta försöka att somna. Det funkade ju. Men jag kan alldrig slappna av! Är så orolig när jag ska sova på dagarna så det funkar alldrig. Hörde en massa ljud när jag halsov & då försökte jag öppna ögonen för jag trode att någon kommit in. Men fick alldrig upp dom. Så vatr det flers gånger så tillslut gav jag upp & satte mej här & spela lite istället. :) Nu är jag väldigt trött! Fattar inte varför det ska bli så sent på kvällarna. Fan man tycker ju att sovmorgonen är till kl 07 nu förtiden. Därför jag är uppe längre. Men det är väl ingen sovmorgon lr? I morgon ska jag sova länge om Liam vill det.

Vart inget fixat med alla papper idag heller då! Får ta det ikväll kanske om det inte är förent. Nu ska jag åka på dagis snart & väcka min sötfis som förmodligen ligger & snarkar i vagen Han hade ingen snuttis idag med sig på dagis. El jag hade den i bilen. Tänkte hämta den men hon sa att han inte behöver den när han sover där. blir så förvånad för där somnar han på en gång & till & med vill gå & sova & kan sova utan snutten & nappen!! El också så nöjjer han sej med en filt el nå som snuttis. Men annat är det hemma! Då ska han ha snuttis & nappen iaf. Haha rolig han.. Knepigt det dära att allting går så bra på dagiset men ej hemma?

Igår när vi kom hem från dagis så pekade han på parkeringen. Jag frågade vad han ville men det sa han inte. Jag frågade är inte pappas bilen hemma är det det du menar. Ja sa han då. & Då vägrade han att gå in bara för att inte han var hemma. Haha.. Fick muta honom lite så då gick det bra tillslut då! Väldigt vad mkt trots han visar nu! Inte så mkt att göra åt saken antar att jag inte e ensam om det? Han kan ju få lite kepiga ider om saker & ting. Att först ska ha sitta på pottan men sen ska han inte göra det & så vidare & vidare tillsut är det bara att vara bestämt & säga nej du ville inte sitta på pottan så nu ställer vi in den på toan. Då blir det liv. Haha.. Ibland ska ett glas stå precis på ett visst ställe på borde. Det ställe det han vill typ allderles vid bordskanten el brevid mej el hans arm så han spiller ut det tillslut & får det inte stå där så blir han ilsken. Haha lite roligt är det också..

Nee dagis var det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0