Vår?

Ja, Tråkigt nog är det precis som våren ute! Typ ingen snö & skit varmt. Jag & Alma gick runt skäret & jag svettades som fan. Gud det är ju December nu. Det ska avra kallt & hur mkt snö som helst.

Liam skulle gå & lämna julklappaen till vikarien Åsa idag. Som jag även jobbar med ibland! :) Hoppas att hon blir glad! Liam hade även fått ett kort från en annan vkarie som tackade för julklappen. Dom blir så glada & det är roligt. Åsa bor ju nästan brevid dagis så dom passade på att ta en promenad dit med fröknarna. :)

Vart lite sugen att gå & käka lunch på måsen idag Luktade underbart gott när jag gick förbi där.Men jag gick hem & åt en pirog istället haha. nyttigt! Not. Men jag orkar inte laga mat. Det är det tråkigtaste som finns. Liamäter ju på dagis idag så då är det bara jag som ska äta hemma. Brukar alldrig äta nå rikgtig mat då.

Snart blir det att fara till jobbet! :) Herregud så skönt detta är! Att jobba en dag & sen vara ledig 2st. Sen jobba 2 sen vara ledig 3. Hehe precis som ett schema! Vill ha det nu.

Nu ska jag drica kaffe.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

ja, väldigt tråkigt att snön smälter bort och plusgraderna dyker fram nu.. innan jul och allt.. sååå typiskt!!!



2008-12-19 @ 12:29:18
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0