Vin.

Idag har vi ränt lite på stan. Efter det så gick vi på Medelhavskällaren & åt en bit mat. Liam åt korv & potatis. Jag åt Grekiskpita. (Standard!) Fredrik åt en pizza. Träffade Sembra också. Det var roligt för det var såå länge sen! Hon har också fått barn. Jag har ju jobbat på Medelhavskällaren förut. :) Dom är väldigt rara där.Efter vi ätit åkte vi till Fredriks familj. Där var ju även Johanna,Tibbe & Neo. :) Var roligt att träffa dom. Fasst tyckte det nyss vi var hos dom i Skara . Tiden går fort! Vi åt även mat där. Lite Tacos går ju alltid ner. Right? Åt Glass & drac kafffe efter det. Sen fiade vi iordning pepparkaksdegen som vi ska baka av i morgon.Liam & Neo busade som bara den. Liam var så himmla trött & det kan man ju förstå! Han hade nämligen bara sovit i 5 min idag. Somnade precis innan vi kom fram till dom & vaknade när han kom ut ur bilen stakkarn! Men nu sover han som en stock iaf. Skönt för honom. :) Nu sitter jag med ett glas vin. Har nämligen läst på olika bloggar där det tippsas om ett speciellt vin. Det heter varm & kallt (någonting) Med smak av vanlij,äpple & kanel. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det vinet faktiskt. Det var inte så äckligt. Men det smakar ju inte vin direkt. Funkar iaf. :) Lite annorlunda smak.

Ja, Så i morgon blir det iaf att baka pepparkakor i Stan av hela slanten. Men först skjussa farmor & handla. Vi ska  även handla för den delen. Blir julmat! Gött med skinka på en hårdbrödsmörgås!

Måndag & Tisdag blir det jobb. Julaftonen är jag ledig som tur är!

Nu ska jag kika lite på om läraren har läst min senaste uppgift :) Ha en bra kväll. Byee!

Kommentarer
Postat av: Madde

jag såg er på ica idag :) ni var och betalade när vi kom in så därför blev det inte att vi gick fram hehe

2008-12-21 @ 15:55:18
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madde

varm och kall är juh det godaste vinet ;) det kör ja med jämt haha!

2008-12-21 @ 15:58:55
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0