Fredag :)

Skönt med helg :) Idag har Johanna varit här en sväng & hälsat på Vi gick på promenad & käkade apelsiner & drack kaffe hehe.. Sen har jag,Fredrik & Liam varit till Mamma & Pappa en sväng och drack lite kaffe :D Gött med kaffe haha.. Sen har det blivit träning också provat lite nya övningar med hantlar el hantlar o hantlar jag har 1,5 liters flaskor fyllda med vatten :) Går lika bra det!! Imorgon ska vi in till Hudiksvall en sväng & kika lite var länge sen jag var dit nu så roligt att få komma ut lite hehe på kvällen ska Fredrik till en kompis så då blir det väll att jag & Liam myser framför tvn :)  Ikväll så kollar vi på lets danse el jag gör det Fredrik håller på med datorn laddar ner lite bra musik som jag ska ha på mp3n sen hehe.. Liam sover :) Den som ska vinna lets dance tycker jag är karl-petter han är så rolig fasst kanske inte bäst på att dansa men ändå han har humor han hehe.. Ahh har träningsvärk i mina armar för jag provat lite nytt såna dära övningar som ska få bort gäddhänget :) Imorgon ska jag prova lite grejjer som ska vara bra för tuttarna :P Roligt att träna ju hehe. På måndag ska jag,Liam & Johanna till Hudik och jag ska skicka in bilden på Liam som ska vara med i fototävlingen :) Sen ska vi på kraftvalvet och köpa ett prova på kort för spinning som bara kostade 100kr för 5 gånger BILLIGT!! Men det är nog för att konkurera ut andra gym! Men så sånt ska vi ABSOLUT köpa hehe. Men kan ju bara träna på kvällarna då Fredrik kan vara hemma med Liam och tror det var bara kvällstid dom hade spinning om jag läste rätt :) Hoppas bara man orkar har provat 1gång förut då gick det bra men nu har jag sämmre kontition orkade inte cykla i sommras iaf haha orka en liten bit men sen vända jag haha usha.. Nää men det ska bli jätte roligt att få komma ut & göra något! Skönt att få träna lite i grupp fasst pinsamt haha.. Nää nu ska jag låta Älsklingen sitta här och göra klart haha. Ska bara skriva in dagens motion/träning :) Kram på er!


Dagens motion:

1 timmes promenadimage3
300 situps
ca 20 min olika övningar med hantllar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0