Nytt

Nu har jag äntligen fattat hur man börjar blogga :) Tack till Emma som visade mig hehe.. Ja jag tänkte väll börja med att skriva lite om mig själv & min familj.
 
  Jag heter Sofie Magnusson & bor med min sambo Fredrik & våran älskade son Liam & en katt som heter Nisse i en liten by utanför Hudiksvall som heter stocka. Jag är 21 år och är just nu mammaledig, Just nu så motionerar jag mkt och försöker träna lite hemma :) Eftersom jag vill gå ner dom sista kilona :) Har gått ner 18 kilo efter jag fick barn :) Kör efter en metod som heter Viktväktarna & jag tycker det fungerar väldigt bra!! (har provat det mesta)  Jag har gått hotell & resturang pogramet på gymnasiet till servetris har jobbat lite som det men vet inte om det är vad jag vill göra i framtiden! Funderar på att utbilda mig till uska eftersom jag har jobbat mkt inom älderomaorg och trivs till viss del med det! Och eftersom utbildningarna oftast är gratis så varför inte? :D Nu till sommaren har jag sökt jobb på hagängsgården i harmånger där jag har jobbat förut hoppas bara att jag får det :) Nee men jag kommer väll att skriva lite allt möjligt i denna bloggen men mest om bantningen och träningen! Och min familj såklart :D Fick barn när jag var 20 år ganska ungt men det är det bästa jag gjort!! Ångrar ingenting!! :) Min son är det bästa som finns :D Och min kar så klart :) Nee men iframtiden hoppas jag vi hittar ett hus & skaffar syskon åt Liam :) Det var väll lite om mig det hehe..

  tänkte passa på att klämma in lite längd och vikt här så ni får se om jag går neråt el uppåt hehe sen skriver jag i vilken form av motion ja har gjort varje dag :) Idag har jag inte varit ute och gått eftersom jag gått 1 mil nästan varje dag förra veckan & i början på denna så nu har jag fått så rysligt ont i hälen i senan det känns så obehagligt så jag tänkte vila tills det blir bättre kan inte ens få på mig ett par skor :( men jag tränar lite styrka hemma i stället :)


Vikt nu:62kilo
längd:170cm

motionen i dag har varit: 130 situpps & kört med hantlar ca 15 min


 det var väll det! Skriver mera i morgon ska försöka lära mig lite mera nu hur man gör sidan lite snyggare :) Kram ni som läser :)



 image4


Kommentarer
Postat av: Madde

hehe var oligt att du skaffa blogg ;)

2008-02-27 @ 19:35:23
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0