Badat

Nu har vi precis ätit lite Lunch för Liam blev hungrig när han hade badat klart hehe voi var nämligen ner & badade i dag igen på skäret väldigt bra badplats för barn måste jag säga eftersom det är ingen sand strand där & jag hatar sand usha!! Kom dit några småttingar till men Liam ville inte bada längre då tror han frös el så vart han blyg för när vi frågade om han ville åka hem sa han ja, Så skönt nu när han kan svara för sej liksom så man vet vad han vill :) Han vågade doppa sej också hehe var skönt i vattnet men som alltid är det svin kallt när man just klivit i men sen är det alderles jummet :) Om jag inte måste jobba på Fredag & det blir fin väder ska vi nog åka till långsjön & bada där :)& Fråga om alex,Seb & Neo vill följa med oss dit :)

Måste försöka hinna med Bolaget också tills helgen men jag har ju inge pengar så får panta lite flaskor kankse haha är faktiskt bra att panta flaskor till sånt blir likosom att man bara sammlar på sej annars vilket är onödigt eftersom det ger pengar & då kan man lika gärna ta dom till sånna saker som lite cider på Bolaget hehe :P

Måste säga att Alma blivit duktig på att aporetera nu för hon stannar kvar när man slänger ut aporeten & väntar tills man ger komandot liksom så det är skitans bra men hon har inte lärt sej att han ska komma & lämmna av den brevid mej men det får bli att träna på :) Det är faktiskt Fredriks syster Lianeá som har lärt henne att stanna kvar innan hon hämmtar typ leksaker el boll så det var väldigt bra hehe..

Nu ska ja gosa med Fredrik & Liam lite innan jag ska fara & jobba jobbigt i denna värme usha hoppas det blir svalare snart!! Bye bye.. :)

Kommentarer
Postat av: madde

hur går det att jobba då? :)

2008-07-16 @ 20:50:54
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det går bra iaf när man jobbar med "rätt" personer om jag säger så hehe

2008-07-17 @ 11:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0