Buspalatset :)

Ja dit ska vi i morgon :) Jag,Fredrik,Liam,Syrran,Christer,Alex,Seb,Johanna,Tibbe & Neo hehe många som ska dit & busa... Sen ska vi nog åka till Fredriks farmor och äta lite får se vad vi hinner med var ju länge sen man var till henne nu :/


Idag har det varit bus hela dagen vi har varit på dollars och tittat och som vanligt fick Liam leksaker haha måste sluta och köpa så mkt åt han haha men det är ju så roligt :) Han fick ett bil garage med en massa tillbehör man fick med nån typ borrmaskin som gick till allting liksom till hissen som man skjussade upp bilarna på och ja en massa saker haha man kunde byta ut delarna på bilarna mm svårt att förklara men han tyckte det var roligt och jag o Fredrik också haha.. Sen köpte vi en bil som hörde till fanns liksom en massa delar till det att köpa :) Sen köpte vi gotta och foppa tofflor till Liam han gillade dom starkt haha!! :) Ja sen vart et ett antekningsblock till mig som jag ska ha och skriva upp grejjs i när jag går intro på jobbet, Sen köpte Fredrik nå grejjs som man har skivor i.. Sen for vi och handlade tacos och for hem och åt det gött var det sen har vi bara busat med Liam hela kvällen :)

Apropå jobbet så fick jag anställningspapper idag där det stog lite uppgifter hur mkt jag kommer att tjäna mm humm bara 89kr timmen :( Fyfan vikket piss asså igentligen varför tar man ett sånt skit jobb för dom ynka kronorna visst det är lite pengar iaf men ändå för det skit görat? Jaja måste väll usha!! Ska sätta mig ner någon dag och kika runt på lite utbildningar tror jag liksom bestämma mig för vad jag vill göra för något. Men sammtidigt ska man kanske göra klart allting i barnvägen först kanske? För jag och Fredrik stog ute och tog en cigg idag när Liam sov och då kom vi ju på att vi sa ju förut att vi ville ha syskon när han vart 2 år haha det är ju nu snart han fyller ju om typ 6 månader så det är ju nu för länge sen man skulle blitt gravid men det vill jag inte ännu så vi har sakt att han ska få ett syskon lagomt tills han fyller 3 år men då måste jag ju bli gravid om typ 6 månader ändå det är ju inge långt dit ju!! Börjar känna mig stressad för man vill ju inte att det ska gå så jävla långt mellan dom ju!! Vi har ju alltid sakt att vi ville ha ganska tätt så dom fick mkt gemensamt liksom så ja får se om vi känner oss redo om ca 6 månad då haha ja tror inte det just nu men mkt kan ju ändras :) Ibland är jag jätte sugen men sammtidigt INTE!! Jaja tiden visar väll sig :)

Nee nu ska jag dra!! Inatt ska jag hämmta folk i Hudik jöööbigt haha men men man måste ställa upp ibland också :) Bye bye...


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att handla leksaker xD vill med ha barn och leka med hihi...



tråkigt att du inte får mer i lön, men som sagt alltid något ju...



vad roligt sen när du blir gravid igen hehe.. kanske vi kan bli gravid samtidigt hehe...

2008-07-06 @ 13:27:45
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0