Dumma damsugare

Usha nu har den pajjat helt allting lossnar på den :( Och det är hur mkt skräp som helst på golvet, Försökte sopa men det går inte har ingen sopskyffel så det får vara så hära! Ska nog gå till mormor sen & låna henes :)

Igår gick jag intro på kvällen det gick också bra fasst var lite jobbigare igår måste jag säga men det är ju olika dagar det dära så jag ser faktiskt fram emot att få jobba nu :)

Jag har blvit glass beroende äter 1 glass om dagen minnst då jag bantar bantar jag inte kan det bli 10 haha :P Liam älskar också glass & det hör ju faktiskt till sommaren :)
Idag vart det en Nogger för mej & en Pigelin till Liam :)

Inte hjälpte det att äta vitpeppar inte när man kände att förkyldningen var på väg för idag är jag förkyld fasst på ett konstigt vis inte likadant som det brukar vara det är faktiskt lite lindrigare iaf i näsan inte rinnig el täppt bara på natten men det är halsen som är värst denna gången usha hes och ont blää!!

Fredrik är i garaget så vi har typ ingenting att göra Liam & Alma är ute på baksidan & leker i sandlådan & jag satt mej här för att blogga lite ;) Tänkte åka på buspalatset idag igen med Liam men hade inge bensin i bilen :( Kanske går ner & badar i stället får se :) Bara inte Farmor ringer igen usha hon ringder kanske 5 gånger om dagen men jag svarar inte för jag har jobbat & idag orkar jag bara inte!! Plus att min mobil är ju knasig så man hör ju inget iden el jag hör den jag pratar med med dom hör inte mej iaf inte mkt & farmor då som hör dåligt skulle absolut  inte höra mej så ingen ide att svara! Kan man inte fixa Hemtjänst i smyg? Haha men allvarligt orka skjussa dom varje dag ok 1 gång i veckan men det är kanske 5 dagar i veckan hon ska handla et inte varför? Sen är det Apotek & lite av varje så ne det orkar jag inte med!!

Nu ska jag kika runt lite på internett vad den bästa träningen är för en hund som man vill ska gå fint i koppel hehe :) Man har ju hört så många olika visor om det så man vet inte vad man ska ha för sorts träning. Någon som vet??

Kommentarer
Postat av: Emma

är er dammsugare tarsig? lustigt. för våran gick sönder här om dan så här ser hemskt ut :( jag som är städmytoman hahahahaha...

jobbigt.. får vi väl köpa dammsugare och annat det första vi gör när lönerna kommer.. jag som vill shoppa lite skojjigare saker...

2008-07-10 @ 22:23:21
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0