Jo!

Också tycker jag det är så konstigt att folk är så otaksamma nu för tiden!!! jag som skjussar farmor & farfar till affären varje dag nästan NU ÄR DET SLUT MED DET!! För vafan får jag tillbax? Ingentig!! Också gav hon mej 100kr idag & sa att hon inte längre hade råd att fö 10 personer det räckte inte panssionen till!! VAFAN!!?? han hag bett om nå jävla pengar lr? Neee fyfan nästa gång ska jag inte ta emot & Hon ska alldrig mera få se Alma iaf!!! Den saken är klar!!

Kul inlägg va? Nee haha!! Måsta bara få skriva av mej lite :) Till helgen blir det party yhee :) Ikväll blir det mysa m. Liam & 1 gotta påse ;) fredrik är ju PÅ Maiden ikväll...
 
Stressigt i morse hade 5 min att göra i ordning mej på haha det är nå fel på alarmetför jag snosade en kvart men vaknade 1 timme efter det typ usha men jag hann precis kom lite sent..

Idag gick det väldigt bra att jobba men det är ju för att jag jobbade med bra personer det går mindre bra med vissa som inte kan planera men men så är det!!

Ne nu byta blöja på Liam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0