Klantskallen framme igen!

Gick ner till badplatsen på skäret ändå för jag tänkte Liam ville säkert bada lite & det ville han, Han tyckte det var såå roligt han träffade en kompis också från Stockholm han fåmngade fiskar till Liam & mej och visade att dom fiskarna hade taggar haha sånna dära småfiskar ni vet? Han var kanske 12 år eller nå men han var trevlig iaf :) När vi skulle gå hem så ville inte Liam så klart det så jag fick inte på honom kläderna men lykades få på honom blöjan och packade ner alla kläder & hans skor i hans lilla ryggsäck men det fick inte plats så ryggsäcken gick inte att stänga men precis när vi skulle gå så tänkte Liam hoppa i plurret igen så jag måste göra ett snabbt ryck efter honom men då rammlade allting ut ur väskan & ner i vattnet även min mobil :( Ahh va arg jag blev!! Det funkar attt slå på den men knapparna fun kar inte :(:( Så nu är man utan mobil också och jag som inte får nå pengar denna månad!! Så ja haha blir utan mobil jag i ca 1 månad el mera om inte Fredrik lyckas laga den el om jag hittar nå gammal jag kan ta..

Nu tittar jag på Alá Emma hon är så bra tycker jag!! Hur gullig som helst!! Liam har sommnat han var så tröttis efter en lång dag hehe... Våran lille fis... Vi delade på en pizza nu ikväll el ja han orkade inte en hel men lite iaf :) Guud va jag har svullat nu igen :( Har helt klart fått ett väldigt matberoende att jag äter allting jag kan komma åt när jag inte bantar och bantar gör jag ju inte ofta nu för tiden haha usha måste bli skärpning nu efter helgen!! Till hösten ska jag börja träna!!!

Nee nu bblir det tvn igen & vänta på Freddan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0