Rolig dag :)

Idag var vi ju på Buspalatset inne i stan det var roligt alla lekte & hade skojj fanns så mkt saker där ni måste åka dit ni som inte varit där :) Jag klättrade lite med Liam jag med och var i hoppborgen med Liam som alltid har varit lite skrajj för hoppborgar men idag så släppte det och han vågade vara där han med :) Tog med mej kameran men som vanligt fanns det inge batteri i den fasst jag laddat den innan :( Men dom andra knäppte massa kort som dom ska skicka hoppas jag :) Dit åker vi fler gånger!! :D

Sen for vi vidare till Stormyra sen till Fredriks farmor & åt mat gravad lax till förätt och Köttfärsbiffar till varmrätt och som efterätt vart det annanas,Glass & Grädde mums var det :)

Sen for vi hem och Johanna kom en sväng & kikade på film & åt godis med oss :) Trevligt det nu när vi inte träffas på ett tag :) Synd att det var så sent att Liam sov han tycker ju det är så roligt när Johanna kommer & hälsar på :)

Imorgon börjar bantningen igen har säkert gått upp hur mkt som helst under denna helg usha :( Nu är det skärpning Sofie!!! Ner till 55 kilo igen nu!! Hejja hejja :P

Tisdag & Onsdag ska jag gå intro usha är nervös har ju inte varit där på ett tag nu, Blir alltid att man blir smått nervös då :( Men men efter 1 dag så släpper det och allting känns så mkt lättare skulle jag tro.

Imorse var man trött efter att ha varit i Stan till sena natta haha vart inte riktigt som det skulle blitt men man hade något att göra iaf :) Också fick man lite slantar TACK SÅ MKT!! Börjar bli gammal antar jag haha ne men Liam vaknar ju tidigt el ja inte tidigt ska jag inte säga att han gör för han vaknade vid halv 9 eller jo det är tidigt för Liam han kan sova länge på morgon han fasst han lägger sig vid 8 på kvällen :) Men Fredrik fick gå upp med honom i morse så jag fick sova en stund till hehe.. 

Nu blir det tvn innan det blir att krypa till kojjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0