Skor?

Då var det dax för nya skor igen! Fan ballerina skorna har jag nyss köpt ju ändå är dom trasig dom släppte frame vid tårna typ 3e dagen jag använt dom eller nå :( Och jag som ska ut i helgen och typ inga päningar har hur gör man då rå? Ne fyfan ska in på Fredag & då ska jag slinka in bara så dära en snabbis för att kika på skor också ska jag kommma ut med ett par som jag bara måsta köpa för att dom var så billiga haha :P

Guud vad det regnar har varit allderles mörkt ute men nu har solen kommit fram igen fint med kvällsol när det regnar :) Liam har gått & lagt sej han.. Vi snackade lite godis förut gött..

Jag är röksugen usha har rökt 3 cigg idag på jobbet alla bjuder också är man ju så sugen & liksom när man sitter ute i solen med en kopp kaffe & ALLA röker då blir det att man tar 1 eller 3 haha :P Ska bli bättre med det men det är så gott nu på sommaren när man kan sitta ute med en kopp kaffe el en kall öl haha men men..

Nee nu ska ja kika runt lite,..

Kommentarer
Postat av: Anna

på lördag ska vi fessssta :) hehe längtar!! blir kul det :D

2008-07-17 @ 09:43:05
Postat av: snoj

Joo men visst sörru :) Imöra ska ja på bolaget & köpe cider mums det

2008-07-17 @ 11:33:06
Postat av: Susanne

Jag har redan köpt... 12st....

2008-07-17 @ 13:08:47
URL: http://susanne82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0