Varning!

Måste fan bara få varna er för bantning! Det är verklingen  INTE bra för hjärnan! Det fastnar där för alltid! Man tänker konstant på vikten varje minut & sekund!!Jag har gått ner i vikt vilket många tycker jag ska avra glad för det är jag men samtidigt så blir jag alldrig nöjd jag ser inte mej själv som smal vilket andra säger att jag är! Men jag klarar ju inte av att banta nu det går inte el idag har jag inte fuskat något ännu men igår tex asså det är såå svårt att inte äta över poängen särskilt nu när det är sånna dära störiiga dagar då man skulle kunna äta 400kilo godis varje dag sånna dära dagar innan man ska ha den dära förbaskade mensen!! Usha vet att det kommer gå bättre men ändå så är jag rädd att jag alldrig kommer komma tebax på rätt spår igen :( För jag har gått upp ca 3 kilo nu :( Säkert mera :( Vågar inte väga mej ju! Också är det så jag hela tiden tänker på förut innan jag började banta så visst brydde jag mej om vikten men ABSOLUT inte lika mkt som nu fasst jag gått ner! Kan tänka så hära: tänk om jag alldrig börjat banta vad skönt ändå då hade jag inte mått så hära dåligt så fort jag äter något över poängen! Men då får man också tänka på vad min vikt legat på idag också vilket säkert hade varit över 100kilo så det har sina negativa saker att gå ner i vikt det är inte bara positift & nu vet jag vad dom menar att man blir inte lycklig av att vara smal!! Visst kul med alla kläder man kan ha men själva du mår nog inte så bra av att bli fasst i bantandet! Jag får ju ofta höra att men du behöver inte banta nått mera el du kan ju äta godis för du är ju smal! Ja men det är ju det jag inte kan göra visst ibland så men inte som jag har gjort nu för då kommer jag gå upp till det dubbla det är ju det som heter jojobantning som så många råkar ut för det gäller att  hitta en sund livstil vilket är svårt när man har ett matberoende!,Och det har jag verkligen!! Jag har inte liksom tänkt på det så förut men asså jag märker att när jag väl fuskar så äter jag allting jag kan komma åt typ. Igår åt jag mina 18 poäng men sen vart jag hungrig så då sket jag i poängen & åt en portion med köttbullar & pasta vilket inte så så farligt men sen åt jag choklad chips chilinötter godis glass kakor & inte lote kakor heller utan typ halft paket skulle kunna äta hela själv! Åt mera också men kommer inte i håg allting! Just nu vill jag bara gå till skafferiet & äta upp alla jävla nötter som ligger där & frestar sen i helgen en skit stor påse som jag tyvär inte åt upp igår eftersom dom är så starka inte så goda heller men ändå vill jag vräka i mej hela påsen! Helt sjukt! Skulle vilja ha en stor pizza el nej mc donald fyfan va gott sen en stor godispåse & glass & kakor mmmm gud vad gott haha fyfan vad jag psykar mej själv nu!!! Är det bara jag i hela världen som är så hära????

Kommentarer
Postat av: Molly

vilket skräp du skriver man årkar inte läsa

2008-07-22 @ 18:42:20
Postat av: Emma

har fuskat sen i fredags jag med... uscha. inte lätt alltid :( men ska koma igång så fort jag har viljan och orken.. fast snart helg igen ju :(

2008-07-23 @ 21:40:48
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: madde

oj vare i stocka asså :O hoppas inget allvarligt hänt asså



jaha? haha men jag har juh jobb x) hela sommaren ut heh, visste inte du det? :) och jag skickade juh in papper till dem förut i december hahaha om att jobba i sommar. men ja, hoppas ja kan jobba en del i höst istället :)



2008-07-24 @ 16:10:35
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: sofie

Madde: Jo jag sa att ja inte visste av någon ja sa alldrig att du inte hade el så det visste jag redan :) Men tänkte sen att dom ringde säkert till dej efter dom frågat oss om vi visste av någon dom kankse inte visste att du hade fått jobb i Hudik. Hoppas vi får jobba me varandra till hösten då kanske

2008-07-25 @ 11:48:34
Postat av: madde

ja näe det är lungt :) det var fler som hade frågat om dem hade ringt hahah.. så ja det var nog ngn annan :) ja det hoppas jag med :) skulle juh vara perfa :)

2008-07-27 @ 21:06:39
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0