Det blev en tidig morgon..

Humm.. En från Hagänsgården ringde nyss & frågade om jag kunde jobba idag men det kan jag ju inte :( Hoppas dom ringer nå mera hehe fasst får man jobba utan att ha gått intro det var ju länge sen jag jobbade & allting är ju nytt? Aja ne så hät sittter man kl 7 haha men ingen ide att lägga sig igen när man snart ska upp hehe.


Får panik jag har inge kläder detta jag har på mig nu passar inte men det skiter jag i nu  jag har inget annat usha!!

Haha vikken morgon pigg hund man har hon var så drött när jag klev upp men ändå måsta hon följa med utifall hon skulle få frukost nu haha nu ligger hon och håller på att sommna här på golvet och låter på nå konstigt vis haha :P Ska ta och fixa frukost nu faktiskt kan ändå inte skriva med lösnagar haha!!

Nee hoppas ni får en bra helg! Byebye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0