Hej hej!!

Nu har det varit varmt i många dagar och det skulle även fortsätta i morgon (nationaldagen) :) Så det är bra! Vad ska ni göra i morgon? Själv ska man inte göra någonting för Fredrik skulle jobba :( Men på kvällen ska vi till mamma & äta iaf jag ska ta med mig en viktväktar pizza tror jag var länge sen jag åt det :) Dom andra skulle äta nån gratäng om jag inte minns helt galet..

Vi har varit ute på lång prommis idag jag Liam & Alma var igentligen inte meningen men vi skulle till mamma men så var hon inte hemma också gick jag en sväng där thess mamma o pappa bor tyckte jag såg thess där men det var nog hennes bror jag såg haha aa jag vet att jag har dålig syn, Men sen gick vi hem iaf och jag satte på mig shorts och Liam badade i sin pool och sprang nakenfis han älskar att bada i den nu :) Sen kom mormor med isglass så vi satt på sandlådan och käkade sen åt vi lunch och nu sover Liam middag :)

Nu skickade Johanna sms & frågade om hon fick komma & hälsa på en sväng innan hon skulle fara på jobbet och det får hon såå gärna göra så nu ska jag plocka i hop lite haha..


Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0