Hur mkt kan man äta igentligen?

Öhh tänkte skriva hur mkt jag har ätit idag och ni kommer få en chok jag lovar er!!

Dagen örjade att jag klev upp funderade varför inte Liam vaknat före mig kollade på klockan trode den var vid 9 men ack så fel jag hade den visade 12 gick till Liams rum för att kolla så allting stog rätt till haha man blir ju lite lätt fundersam när han inte vaknat tidigare han som brukar vakna vid 9  men han sov han vaknade när jag gick in i rumet haha det konstiga är att han la sig vid kvart i 8 i går kväll fattar inte hur en 1åring kan sova så länge som han gjorde? Och ja han somnade vid 8 ikväll också pluss att han sov en lång middagslur haha men iaf så eftersom vi steg upp så tidigt så åt vi tacosrester som vart kvar från i går eftersom det inte var någon ide att äta frukost då liksom så sent så åt vi sånn dära bröd me köttfärs o grejjer i då sen har han ätit som han brkar el ja ganska mkt kakor o glass har det slinkit ner för honom med men all fika som varit idag haha men med en noga tandborstning så haha :P Men iaf så till vad ja ätit då

Tacos
4kakor
3glassar
lösgodis
ostkrokar
tacoschips
vanliga chips
öl
 ja det är säkert nått jag glömt!! Och det är ju inte lite av allting jag ätit heller :( Fattar inte hur man får i sig så mkt asså!?? jag skulle till o med kunna äta nå mera haha en pizza skulle jag lätt kunna smaska på nu vad är det för fel på mig?? är det för att man ska ha mens?? Jag brukar faktsikt alltid bli så hära då att jag kan äta allting och samma var det med mamma när hon var här idag hon åt hon med hon som alldrig fuskar men idag sa hon jag skulle vilja sitta i ett rum där man inte behöva bry sej om vikten och bara ha ett bord med tårtor gass kakor mm och bara äta tills man mådde illa haha och kanske är det sånna dagar man ska ha bara äta typ en helg tills man blir less på att äta skit grejjer och man bara längtar tills man ska äta nyttigt & motionera för så har det varit för mig när jag har fuskat till räckligt länge kan jag bara längta till på typ måndag så jag ska börja äta nyttigt igen haha och så känns det nu också och jag brukar faktsikt rasa i vikt när jag fuksat till räckligt länge fasst det känns ju hemskt nu ´tex att man alldrig ska kunna sluta äta så hära :( Men ja tänker inte tillåta mej göra det på Måndag då ska det bantas!!! Och inte nog med det så har man rökt mkt dessa dagar inte i går men typ alla andra till o med ikväll bara för att man drack en öl blev man röksugen usha hatar sommaren igentligen det är den svåraste årstiden på året att leva nyttigt ahha hålller ni inte med mej? Nee nu ska Fredrik lära mej lite poker :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0