Måndag

Skönt med Måndag måste jag säga tillbax till vardagen igen :) Har precis ätit lunch och nu dricker jag kaffe Liam sover :)
Jobbiga grannar man ska ha då så fort man går utanför dörren så kommer dom och örssar på usha dom är ju snäll också men som nu när jag skulle hämmta snusdosan i vagnen ute så sa hon att jag måsta gå och stänga igen bilrutan det ska väll hon skita i aja nu åskar det igen fan det åskar varje dag nu tror jag men för mig gör det ingenting bara det är på dagen och inte på natten haha..

Idag känns det faktiskt lite roligare att veta att man snart ska börja jobba igen för tänk vad mkt mera vi har råd med liksom? Vi ebhöver ju en ny tv hylla som räcker över hela väggen annars är det så tomt usha också skulle det vara roligt med en ny tv fasst åran är ju fullt fungerbar men är fint med platttv också hehe och dom är ju inte så dyra i pris nu längre så får se om man kanske kan lägga undan pengar då man jobbar och köpa en sånn :)

På Lördag är det crusing i Gnarp har hört att det brukar vara bra där så kankse att jag och Fredrik åker dit om Liam kan sova hos farmor och farfar om dom inte ska jobba får se :) Han har ju alldrig sovit borta så det är hög tid för det nu tycker jag!

Ne  nu måste jag ta in vagnen innan det blir regn

Kommentarer
Postat av: Emma

kul med crousing :D ska ni festa då elr?

2008-06-23 @ 15:04:38
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0