Ont i ryggen :/

Usha har fått så ont i ryggen så hära mot kvällen inge roligt alls kan bara vrida mig åt ett håll blää! Och ingen alvedon el nå har man hemma heller typiskt! Ingen snuns heller för den dela märker att jag äter mera när jag inte har snus så nu har jag ätit 1 poäng över usha!!

Liam är lessen han stakkarn Fredrik jobbar ju från 7 till 4 men sen efter det har han åkt till garaget i flera dagar i rdad och kommit hem typ 11 på kvällen och då hinner han ju inte träffa Liam så har det varit i 3 dagar nu och det brukar vara så varje vecka tyvär men idag sa han att han skulle komma hem efter jobbet så jag sa det till Liam men sen ringde han och sa han måsta hjälpa sin pappa i garaget :( Så nu ligger han i sängen och ropar pappa :(:( Men vad göt man liksom? jag kan ju inte hålla ohnom vaken ändå tills i natt plus att han sa att han skulle komma hem innan kl 8 då Liam lägger sig men det gjorde han inte så ja skikcade sms och skrev att jag hade lagt en besviken Liam sen att han skulle köpe snun men jag får inget svar humm? Aja jobbigt läget för Liam han vill ju träffa pappa så nu sitter han i sängen och kommer inte sommna förens pappa kommer hem ska ni se han vet nog att han kan vara vaken där i sin säng i smyg ;)  Ne undra hur det bli när jag börjar jobba om jag också får göra nått efter jobbet varje dag något som jag har som intresse men då blir det nog annorlunda ska ni se men karar har ju bilarna som en extra fru tror jag !! Aja nog om karar!!

JAG VILL HA SNUNS!! haha.. Har druckit 3 koppar kaffe nu bara för att jag inte evt vad jag ska göra det brukar faktsikt inte vara så hära hemskt ju att bli utan snuns men nu skulle jag till o med röka haha letade genom alla väskor som ja har när jag går ut utifall det skulle ligga en cigg där ahha men det gör det ju alldrig när man inte har nå snus jaja så är livet man ska inte snus o röka e men alla har väll sina laster? :PNu ska jag ta mej en till kopp kaffe brukar inte bli pigg av kaffe annars men nu märker man när man dricker så mkt haha roligt ju :) Tjiooo

Kommentarer
Postat av: Emma

Uscha, när jag snusade så klarade jag inte nån minut utan snus då bleb jag galen :p uscha... minns hur det var.. ibland kommer snussuget även fast det var flera år sen ajg la av med det :p då vill jag ha kaffe och tuggummi :p haha.



Tråkigt att fredrik ä så mkt i garaget och inte tar ansvar. Stackars Liam, han måste ju tro att pappa lämnat honom. Hoppas det blir ändring på det! :) Tur att jag har en karl som skyndar sig hem efter jobbet för att han bara vill komma hem nångång hehe :)



2008-06-25 @ 09:55:17
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0