Shit vad varmt!

Var länge sen det var så hära varmt! Usha allderles för varmt för min smak haha och stakkars Liam & Djuren :( Vi åkte ju in till Freedriks familj nu ikväll och Alma tyckte det inte var roligt i bilen fasst vi hade rutorna öppna & Liam var allderles svettig det bara rann av honom usha! Men jag har fått en solbränna iaf haha allderles röd på armarna! Liam har fått badat och sprungit runt i shorts.. Nu ska han sova för länge sen men han kan inte för det är som en bastu här :(

Idag var Therese här och visade hunden Lusse hehe såå söt lite kladd allderles mjuk :) Det gick bra men Alma också så dom lekte lite men hon är ju så mkt större än Lusse så man måste vara försiktig, Liam tyckte det var intressant med en sån liten vovve hehe..

Ihelgen har jag fuksat kan jag säga :(:(:( Till och med idag fasst det gick så bra förut idag men jag åt glass och kakor på Stormyra Ahh blir arg på mig själv plus att jag gått upp till 57 idag när jag vägde mej usha vad fort man går upp det är lättare att lägga på sig fett änn att få bort det!! Borde ju vara tvärtemot haha :P Nee i morgon ska jag bara köra i gång igen vill verkligen kunna hålla det i 2 veckor nu för nu gäller det att ligga i tills mitt måldatum 14 juni det är ju snart men det kommer bli såå svårt eftersom den 7e är det dop för min syster son och då bjuds det ju på bla smörgåstårta och man vill ju gärna ta en bit iaf känns så dumt att sitta där utan nått när alla andra äter liksom :( Och det är såå mkt poäng i smörgåstårta tyvär :( Sen är det ju båtresan då jag SKA väga 55 kilo!! Sen efter det så fyller mamma år och då blir det ju tårta jo just ja den 10e fyller ju Fredrik år också haha shit vad ska man göra? Hata Juni månad haha då blir det tårta då också det enda man kan göra är att ge fan i att äta eller äta det så jag ska nog välja att äta det men med måtta och försöka räkna in poängen ändå så svårt att veta just på tårta lättare med kakor men men :/ Inte så mkt att göra tyvär men jag ska motionera & träna mera nu kan jag lova! :) Nu ska detta bli vägen till 55kilo!!!!!!!!!!!!! Peppa mej nu!! :D

Hudiksvall hade varmaste vädret idag hörde jag nyss hahahaha!! Fan i morgon ska det också bli såå varmt jag som ska gå blodomloppet i morgn hur fan ska man orka det i dennna värme ioförsäg så är det vid typ kl 7 på kvällen men ändå..

Nee nu ska jag kolla om syrran är online på msn så jag kan prata med henne hur det blir i morgon :)

Undra om det går att sova i natt av dennna värme vad tror ni? Usha tror det kommer bli åska bläääää

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, uscha.. igår var det varmt!!! Kunde knappt sova för det var så hett, ville inte vädra för då kommer det in mygg oxå blåste det rätt mkt igårkväll.. imorse rann det svett om oss för att det var så varmt... vi hade kastat av oss täcket i sömnen hehe... så det var varmast i hela sverige i Hudik igår? =) tufft... hoppas allt är bra!

2008-06-02 @ 10:11:40
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0