Tårta :)

Har nyss gjort två tårtor jobbigt en massa pill med blåbär haha har blåbär överallt :P Imorgon blir ju Fredrik 23 år hehe så då blir det folk som vill komma & äta lite tårta :) Han ska få pengar och grattis kort av mig & Liam han säger inte vad han vill ha så det får bli så kan han köpa vad han vill hehe..

Denna helg kan jag säga har varit mkt rolig! Träffat mkt folk eftersom det har varit dop och dopkalas hehe också har vi ätit mat hos mamma och igår uppvaktade vi Fredriks mormor som fyllde 81 så det har bara varit fullt upp och ätit har jag gjort ganska mkt tårta o kakor o godis och jag vet inte allting säg nått jag inte ätit denna helg? Haha var till och med in på Nojs och köpte mat var så länge sen jag åt där och eftersom man jobbat där så måste man väll köpa lite mat därifrån dom gör så gooood mat hehe också när jag gick in för att hämmta min mat hoppade Alma ut ur bilen och sprang in haha hon vart sugen på tai mat hon med haha :P PINSAMT!! Men men..

Nu ikväll har vi varit och spelat minigolf Jag Thess Liam & Alma hehe mamma o pappa kom en sväng och hade Alma så hon fick leka med Ragge slippa hon sitta ensam :)

Thess tänkte ju boka sistamenuten resa med oss asså åka på samma kryssning men då tänkte ohn ta den billigaste hytten för 300kr fanns typ ingen annan dom andra var mkt dyrare men då när hon ringde sa dom att hon inte fick vara ensam i en 4 bäddars nehe är det bättre att den står tom då om ingen annan bokar den? Men sen efter hon ringt var den borta så inte vet jag då om hon säger att hon inte kan åka åt mej men sen kanske hon kommer med ändå hon kanske lurara mej :P Haha ne men det fanns en 2 bädds iaf nu för 400kr så får se om hon bokar den :) Jag ska tjata på henne hehe vore roligt om hon följde med oss :D

Johanna sa att det var många från Jättendal som ska med på samma resa haha roligt med folk man känner igen fasst ändå inte på nå vis då ser alla vad man gör för grejjer på fyllan haha skämmer ut sej & ska prata med alla och får skämmas nästa dag på bussen hem hahah :P

Nee nu ska jag dricka lite kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0