uku

Idag satt jag och läste någon gammal artikel på aftonbladet om någon som var med i viktväktarna som fått bullemi men det är inte det jag ska berätta om men jag hittade av en slup en artikel med en person som hade varit med om en underlig upplevelse och ville ha svar på vad det kunde vara så jag nyfiken som jag är måsta läsa och jag vart så förvånad över vad jag läste!! Det heter uku utanför kroppen upplevelse och jag vart så glad för nästan varje gång jag ska sova och innan jag sommnar så händer nått konstigt det har det gjort ända sedan jag var lite och jag har försökt förklara det och frågat andra om det händer samma sak för dom men ingen fattar vad jag menar så har liksom inte funderat så mkt på det längre men sen nu ikväll så hittade jag en skrivelse om det jag ska lägga ut det så ni får läsa jag kan tillägga att det är inte exakt samma för mig som den som skriver men nästan jag kan säga att när jag var mindre var det mera som bberätelsen men nu har jag lärt mig hur jag ska väcka mig själv för jag vet att ger jag med mig och sommnar så kan jag inte röra mig men jag är fullt medveten att jag ligger i singen jag försöker skrika på Fredrik men han hör mig inte för det går inte att få fram nått ljud hur änn jag försöker de är så hemskt usha!! Och för mig är det att sommnar jag då så kan jag ju inte rör på mig el skrika som sakt men inte nog med det efte ett tag så kommer det någon i dörröppningen och springer in  i sovrummet och ska ta mig det är så hemskt osom ni förstår så jag kan alltid väcka mig nu för tiden jag bara gör tappra försök att öppna ögonen och sen vågar jag typ inte sommna om på ett långt tag för då vet jag att det blir lika dant igen! Jag minns lite av det hon/han skriver med det surrande ljudet iaf när jag var mindre men jag har inget minne av att jag kan tänka så att jag ska gå på taket o grejjer haha det är mera så attt jag kan minnas att jag typ flygit in i ett annat rum men sen minns jag inte mkt mera inte så att jag ser mej själv ligga isängen som denne gör elller att jag åker in i kroppen igen inget sånt vad jag minns iaf men just det att mkt stämmer som denne skriver jag som frösökt förklara hur det känns så det ar lite roligt att jag hittade just den artikeln :) Är det ingen mera som har kännt så dära? Det finns inget värre än när man är helt förlamad inte kan göra något det knepiga är att jag tittar när det händer fasst jag försöker spärra upp ögonen just när det ska till och hända så tittar jag när det händer för jag ser att det är någon som springer in i rumet och tar mig usha! Minns när jag bode hemma hos mamma o pappa när man var liten så vart det så och då var det en stol som kom och åkte mot mig min skrivbordsstol haha låter skit knäppt men det var den som kom då och det var ju ganska äckligt jag vet inte om det är drömmar el som det är ungefär så dära som den som skriver beskriver här iaf en liten del av det fasst det är något som kommer och tar mej istället för att jag flyger haha låter så knäppt men jag har försökt förklara för Fredrik men han har alldrig  fattat men nu visade jag det jag hittat så nu fattade han lite bättre :) Jaja långt inlägg nu men jag vart så glad nu när jag hittade en artikel om vad som liknar mitt grejjs som kan ända innan jag ska sova haha ni kan läsa här   http://web.telia.com/~u92127632/uku.htm   (inte lika som för mej men mkt som är lika iaf )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0