59 kilo visade vågen idag :)

Är såå glad nu vägde mig hos mamma & pappa och vågen visade 59,9kilo hehe det är ju mera 60 än 59 men ändå den visade på 50 liksom :D Trode alldrig jag skulle klara så hära långt yihoooo :P Hur skönt som helst nu är det ABSOLUT inte långt kvar :)

Liam sover ute ivagnen han :) Var så trött hehe.. Ragge är här med mej medans mamma och mormor är och handlar :) Kul att kunna ha han med sej på promenader vill me ha hund ju :( Hittat skit fina på blocket men är ändå osäker på om jag kommer att ha tid för en hund sen? Just nu är det inge peolem men sen då när jag börjar jobba? Jaoo det blir svårt men ska iaf skaffa hund nån gång i livet hehe..



Har inte hunnit med någonträning än men ska göra det sen och det blir att jag gör

200situps
har gått 30 min promenix
ska träna 15 min m hantlar

Kommentarer
Postat av: Madde

klart man kan om man vill :D haha
tycker du det går bättre med VV än GI?
asså hur mkt haru gått ner sen du börja med VV igen?

2008-03-11 @ 20:57:07
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0