Helgen som började bra

Men sen mot slutet av helgen så föll jag för frestelsen :( Godis & pizza! Men men sånt är livet och bara att ta nya tag idag för jag tror inte jag går upp ivikt av att fuska en dag  och ska man ha en fuskar dag så vill man unna sej allting på samma dag :) Har inte blivit mkt motion heller e :( Bara en promenix i lördas me älsklingen o Liam men bara 30 min haha..


Idag däremot blir det hårdträning! Har redan gjort 100 situps och mera lär det bli! Johanna kanskke kommer hit en sväng sen och vi ska isånnfall ta en promenad en lång en!!

Men alltså det är så himmla svårt nu på slutet att få bort dom sista kilona :( Går såå trökt jag vet att det ska göra det men ändå kommer jag att gå ner till 55? jag tvivlar på det :( Men bara att köra på så märker man!!


Nee nu ska jag göra i ordning mej för dagens bravader :P skriver in dagens motion lite senare då



Dagens motion har varit:

1timmes promenix
300 situps
15 min m hantlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0