Inte mkt träning idag :(

Ne det har inte blivit det tyvär :( Men lite iaf och det är väll huvudsaken! Har varit hos mamma&pappa idag och kikat på vinden hittar ju så mkt leksaker som liam kan ha användning för :) Mkt minnen som kommer fram sen när man själv var bar och lekte med dom hehe.. Ser man en sak då blir det liksom ja just ja den har jag glömmt det kommer upp på en gång hihi, Hittade susannes sudd väska som hon letade vi sammlade ju på lukt sudd när vi var liten och hade dom i en varsin handcäska hennes var rosa och min var blå hittade inte min :( Men hon har letat sin och trode den var slängd och precis när jag var klar och skulle gå ner igen så såg jag den ligga under några plankor haha fy vad jag kämpade med att få fram den tror det tog en halv timme hehe men vad gör man inte :P Iaf så kollade jag iden och jag minns varenda sudd alltså så starka minnen så roligt att se dom igen hehe alla luktade lika gott nu som då :D Nä men så himmla roligt ska gå upp dit jag o syrran nån dag och kanske man kan städa ut det för mamma kan ju inte gå upp dit nå mera ör benet så tänkte det som inte ska vara kvar kan man väll lämmna på loppis el slänga man hittar säkert mera saker då är ju så mkt liksom så ska bli kul om man får tid till det nån dag hehe..


Fredrik är igarget han och lagar nåns bil så vi får in lite pengar hehe synd bara att han inte hinner träffa Liam nått inte på 2 dagar har det blivit för han åker ju på jobbet tidigt då Liam sover och kommer hem då Liam har gjort kväll :( Så det är inte så kul men i morgon kväll får dom träffas hoppas jag :) Ihelgen ska ha tills fjällen med jobbet sitt så ja blir väll inte mkt hemma då heller..


Måste VERKLIGEN köpa nya kläder allting är för stort tappar min byxor nu och jag hittade inte mitt skärp idag så jag fick ta nå konstigt skärp nå som fredrik har haft när han jobbat haha skit fult o stort men det funkar ju hehe:) Nä men nästa gång jag får pengar måste jag köpa ett par byxor och nån tröja undra hur många storlekar mindre ja kan ha nu? Vågar inte köpa så småa helelr brukar köpa för stora jämmt för mna tycker att ähh så mkt har mna inte gått ner så man kan ha så småa storlekar haha men sen kan man inte ha dom ändå så denna gång blir det nog nån storlek mindre iaf heeh :) Tycker alla jeans är konstiga alla är för stora i benen o för lliten i midjan men nu verkar det som det blivit ändring på det kanske kan hitta några som sitter snyggt hehe :)


Näe nu orkar jag inte skriva mera haha men ska skriva in det vanliga som inte alls är mkt idag nästan lite pinsamt :(

dagens motion :

100 situps


                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0