Kan det inte bli vår nu?

Idag var jag och Liam ute på promenix men så nöade det så hemskt mkt så det vart snö fulla vagnen och på Liam så det var inge kul alls men vi var till mamma o pappa iaf och mejlade på en hund jag hitta :) Bland ras mellan flat,golden,labrador liknar Ragge hehe så hoppas att den finns kvar nu då :D


Idag har jag inte hunnit träna något men blir väll framåt kvällen :) Liam sover middag nu så igentligen ska ja väll passa på nu men jag orkar inte är så trött haha..


Humm till påsk blir det fusk med mat o allting :/ Jag vet att det går att stå emot men det är näst intill omöjlig när det är högtider liksom för man blir ju bortbjuden på mat överallt och godis o grejjer så det är svårt o jobbigt att sitta o räkna poäng då och man vet ju inte hur andra lagar maten om dom steker i olja el margarin hur mkt olja el margarin? bla bla så det är lättare att fuska då! Men tills dess blir det hårda tag :) Och efteråt också :) Men ska iaf unna mej till påsk har jag bestämmt


Nee nu måste jag göra nått annat skriver in  motionen sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0