Köpa ny vagn :)

Idag har vi varit i Hudik & kikat lite men hittade inget speciellt .. Kollade på barnvagn igen hehe.. Ska köpa den på måndag en Emmaljunga scooter en svart blir det nog har tänkt länge på att köpa en sån men ändå haft tankar på en annan men nu såg jag att suffletten va så låg på den så han kan nog inte ha den.. Också var det mkt dyrare!! Så det får bli en Emmmaljunga, Vi ska nog sälja den hära som vi har nu fasst får nog inte så mkt för det för den är så gammal en 02a men men nån hundring borde man väll då :) Nu är det melodifestivalen humm dåliga låtar som vanligt!! Idag har det inte blivit någon promenad heller :( Har varit skit väder hela dagen usha fasst igentligen är det väll bara att palla sig ut ändå men har inte blivit av! Inte mkt träning heller fasst lite iaf hehe.. Det är ju helg cokså så då får man ta det lite lungnare hehe.. Men i morgon är det jag som pallar mig ut på långpromenix om jag hinner det vill säga ska tvätta o det tar ju hela dagen o sen kommer mamma en sväng och ska hämmta kort o lämmna pengar och en ansökan om dagis blanket och sen kommer fredriks familj hit och Neo :) Blir Liam gla haah.. JAG VILL VARA RIIIK!! Fattar inte hur vissa kan ha råd med allting! Visst lån men ändå.. Jag vill också ha råd me allting haha.. Tänk en ny bil en inte ny men en nyare än min iaf haha och ett hus guud va roligt men det kommer när det kommer :D Roligt att titta på hemnet hehe.. Guud när ska jag bli fri denna förkyldning igentligen? Har varit fökyld lääänge nu usha! Jobbigt! Nää nu ska jag kila! Haha undra om det är någon som läser min blogg? Jag är ju så tråkig har ingen aning om vad jag ska skriva!! Men kram iaf!

Motion: 200 situps :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0