Läkarundersökning

Ska vi på nu snart :) Spännande och se hur mkt han växt hehe.
 

Glömde helt bort att skriva i går :( Så mkt att göra ibland, Men iaf var jag, Emma o Liam på Minikul här i stocka det ar jätte kul man fick sjunga leka o fika så det var ungefär lika som i iggesund där vi brukade gå förut :) Liam var lite blyg först men sen släppte det och han sprang runt o lekte han med hehe :)

Trist väder det är ute lika i går också men ändå vart det att jag gick mkt ändå vart nog ca 1 timme samanlagt hehe men idag blir det nog till att vara inne tror jag träbna lite me hantlarna o göra situps hihi..

Skriver in går dagens motion här och senuppdaterar jag ikväll inför dagens motion :D

igår vart motionen

ca 1 timmes promenix
200 situps
10 min träning m hantlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0