Larmande vagn :/

Våran nya vagn bara larmar när vi går in & ut ur affärerna :( Skit jobbigt dom tror ju att vi tagit nå iaf på hm men dom hittade ju ingenting så jag fick gå igen! Men alla bara kollar usha! Ska åka in i morgon om Johanna följer med mej slipper jag skämmas ensam haha ne men ska fråga vad det kan vara för fel på den för det sitter inget larm på den men läste på familjeliv att det var många vagnar som kunde larma pga chassit för att det gör utsal det är aluminium på det och då gör det utslag mot larmet liksom humm ja svårt att förklara men af så kanske dom kan avmagnitisera det lr nå el så får jag byta vagn!!

Idag har vi varit på dollar & jysk en sväng & kikat men inte så kul när larmet går så alla kollar men ändå vi köpte lite leksaker till Liam och Klister märken med hans favorit Nalle phu på dom lyser i mörkret :) Jätte söta hehe.. Sen var vi & handlade lite mat.

Nu har vi nyss börjat tvätta för det har avrit upptaget hela dagen :( Glömde bort att boka sist så inte så mkt att sura över men nu är det iaf ledigt :) Brukar börja vid 12 på dagen och hålla på till 11 på kvällenså nu blir det väll att tvätta ändå till i morgon haha ne men får se om jag tar allting ikväll el om jag tar halva nu bara & kör resten i morgon kväll blir sååå mkt tvätt när man har barn!


Liam fick en glasbit i foten idag IGEN! Ahh ver inte vart dom kommer ifrån dammsuger ju jämmt o ständigt! Men som tur gick det bra det var bara en liten som jag fick ut på en gång men läskigt när han blöder :( Men spolade me kallt vatten o tröck för en handuk så slutade det på en gång :) Nu är han i soffan och busar med pappa han är en riktig vildning nu! Lyssnar inte när man säger ifrån längre hehe men så är det ju!! Härligt med barn fasst det blir mat överallt o leksaker överallt o river ner allting hahah :P Ja dom är härliga haha..

Idag har det blivit en vilodag från träningen har inte hunnit med det heller haha har varit så mkt idag :)


ne nu ska jag kolla på tvn tror jag! Kram på er!       image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0